خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 نمای زیبایی از طبیعت پشت طرقبه، تابستان 1392

 



نظرات شما عزیزان:

shakiba
ساعت20:37---19 ارديبهشت 1394


نازنین
ساعت15:39---14 آبان 1393

گلها و تشویقهایی که در بالا انجام شد برای ابتکارتان در ایجاد این وبلاگ جهت نمایش و گزارش سفرهای کوتاه وبلندتان و پستهای پراکنده جالبتان است... راهتان مانا


احمد
ساعت23:07---10 آبان 1393
منتظر وقتی دیگر هم هستیم!!!

احمد
ساعت13:19---7 آبان 1393
ممنون از این تصاویر. منو یاد پارسال انداخت که اومدیم طرقبه و از مناظر زیباش لذت بردیم و از ششلیک جانانش هم حظ بردیم اگه از ششلیکاشم عکسی میانداختید دیگه خیلی تجدید خاطره میشد!!!
خواهش می کنم. خوشحال شدم که شما یاد خاطرات خوب ولذت بخشتون افتادید. در مورد غذای معروف ششلیک هم : شاید وقتی دیگرررررررررررر...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 7 / 8 / 1393برچسب:مناظر تابستان طرقبه, ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 1818
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك