خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

    دو بخش طرقبه و شاندیز از تابستان ۱۳۸۷ به بعد، به شهرستان بینالود ارتقا یافتند. این دو بخش از ییلاقات معروف و خوش آب و هوای مشهد در استان خراسان رضوی به شمار می‌آیند. از این پس قصد دارم به یاری خداوند عکسهایی که شخصاً از مکان های دیدنی و طبیعت زیبای آنجا تهیه کردم برای دیگران نیز به اشتراک بگذارم. در صورت تمایل می توانید از سایتهای زیر که مربوط به فرمانداری این شهرستان و بخش‌های آن می‌باشد دیدن فرمایید:

 torghabeh-shandiz.new.khorasan.ir   و      www.shandiz.ir    و   www.torghabehonline.com

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت20:51---11 آبان 1393
درووود بر شما
به به به به به به چیزای گردشگری میبینم اینجا!!
بسیار لذت بردم از خراسان شناخت
مجله تصویری استان خراسان
ایشالا هرموقع فرصت کنم با قهوه هام پشت وبتون با ی فنجون قهوه وایمیسم
تو این هوای سردم حسابی میچسبه
ما هم ب یادتونیم
زنده باشید

تو این شبا ما هم فراموش نکنید

موفق باشید.. همیشه
درود بر شما دوست خوب همدان نشینم... خوبی عزیز؟؟ 3پاسگزار این همه لطف شماهستم بازم منتظر قهوه های گاه و بیگاهت می مانم... قهوه هایت؛ همیشگی باد


احمد
ساعت13:22---7 آبان 1393
چه جالب من تا به حال فکر میکردم بینالود یه جای دیگه هستش!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 1583
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك