خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 Image result for ‫منی و عرفات‬‎

رفت حاجــــــــی به طواف حــرم و باز آمد

ما به قربان تو رفتیــــم و همان‌جا ماندیــــــــــــــــم.....

تقدیـــــــــم به روح تمام از دست رفتگان حادثه تلخ 10 ذی الحجه 1436ه.ق(عید قربان)

Image result for ‫تصویر متحرک گل‬‎



نظرات شما عزیزان:

ایزدمهر
ساعت20:20---10 شهريور 1396
سلام
اینستاگرام من
عکس ماهی پروفایلم هست
safire_asemen


هانیه
ساعت4:32---13 اسفند 1394
به یادتونیم فراوون

هانیه
ساعت13:12---1 دی 1394
یلداتون مبارک خاله

هانیه
ساعت15:43---25 مهر 1394


انسی
ساعت18:33---22 مهر 1394
طفلی به نام شادی،

دیریست گمشده ست

با چشمهای روشن ِ براق

با گیسویی بلند به بالای آرزو

هرکس از او نشانی دارد

ما را کند خبر

این هم نشان ما

یک سو خلیج فارس

سوی دگر خزر»

(شفیعی کدکنی)


هانیه
ساعت0:03---12 مهر 1394
واقعا فاجعه بود

......
ساعت19:35---7 مهر 1394


shakiba
ساعت23:33---6 مهر 1394
بسیار زیبا نوشته اید، درست است واقعا آنها به قربانی رفته بودند... و همانجا ماندند...
انسی خانوم هم بسیار خوب نوشته اند من هم خودم را با تمام وجود در غم از دست دادن این عزیزان چه ایرانی و چه غیر ایرانی بلکه انسان، شریک میدانم. دریغ و افسوس باشد که فقهای کشورمان بلاخره چاره ای کنند


انسی
ساعت18:29---3 مهر 1394
حتما از سال بعد در تقویم ها در چنین روزی با خط قرمز می نویسند "عید قربان - تعطیل " و زیر آن با خط کوچکتری از حادثه منا یاد می کنند. این حادثه در ظرف بودن ما و هستی ما شکل گرفت.حادثه ای که بعدها در کتاب های تاریخ از آن یاد می کنند.چقدر بد تا سال ها دیگر طعم واقعی این روز و این عید را حس نخواهیم کرد ....
پی نوشت: به شدت اندوهگینم و واقعا نمی دانم چه می نویسم، فقط دلم می خواهد بنویسم و این غم را به شکل کلمات در بیاورم تا کمی از بار آن کاسته شود ....


انسی
ساعت18:01---3 مهر 1394
باری! اگر خدای جهاندار در دل است

آن کعبه ی سیاه به فتوای من گِل است!



زین پس به اجتهاد من از هر قبیله ای،

هرکس که عزم کعبه کند سخت غافل است!



زین پیش اگر که خانه ی حق بود از قضا

دانم همین قدر که کنون عین باطل است!



سنگ است کعبه، هیچ در او نیست غیر سنگ

این حرف راست کج مشنو! گرچه مشکل است



از روح خویش در تو دمیده ست ذوالجلال

پس جان آدمی ست که کالای قابل است

من بشدت از این فاجعه اندوهگین و متاثر شدم. خشمگینم از این همه بی ارزشی جان انسان ها در جایی که حتی حیوانات هم باید در امنیت باشند .به همه بازماندگان آنها در هر جای دنیا که باشند ،تسلیت می گویم و با همه وجودم خودم را در غم انها شریک می دانم....


حسین
ساعت0:17---3 مهر 1394
تسلیت تسلیت تسلیت به تمام خانواده های آنها. یادشان گرامی

asma
ساعت23:07---2 مهر 1394
روحشون شاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 2 / 7 / 1394برچسب:قربانیان منی,,,, ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 1819
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك