خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 

«لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ علَيهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِيــن رَؤُوفٌ رَحِيــــمٌ»

هر آينه رسولى از خودتان براى شما آمد كه آنچه شما را رنج مى‌دهد بر او گران مى‌آيد؛سخت به شما دلبسته است و نسبت به مؤمنان رئوف و مهربان است.
 

Doostiha-IR

 

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد

دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

به غمزه مسأله آموز صد مدرّس شد

 

 



نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت22:03---27 ارديبهشت 1394
از طرف منم تبرییکاات فراااوااان

shakiba
ساعت22:06---26 ارديبهشت 1394
خووووووووووووش بگذره یاس عزیزم مبارکه

omid
ساعت18:54---26 ارديبهشت 1394
محمد که آفرینش هست خاکش.
هزاران آفرین برجان پاکش.


asma
ساعت21:45---25 ارديبهشت 1394
ماه فرو ماند از جمال محمد.....@}; -@}; -@}; -

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 25 / 2 / 1394برچسب:مبعث خجسته,,,, ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 1741
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك