خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

تصاویر متحرک نوروز, عکس متحرک سال نو, متن متحرک سال نو مبارک, تصویر متحرک عید نوروز 

نـوروز است...

نگاه کن؛ آسمان آبـی ست...

گوش بسپار به ندای چکاوک‌ها

که چه بی‌دریغ، نویــد می‌دهند آن‌را

نـوروز است امّا امسال گویی طرح زیبای دوست در دلم ناپیداست

نیــلوفرم؛ امسال بـهار با تو آمد نازنین؛ امّا بی‌تو می‌رود...



نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت14:04---20 فروردين 1394


shakiba
ساعت12:25---16 فروردين 1394
به یادت هستم عزیزم

shakiba
ساعت21:51---13 فروردين 1394
یاسی جون13 خیلی یادت بودم...

hosein
ساعت22:40---5 فروردين 1394
نوبهارتان خجسته باد

shakiba
ساعت13:37---5 فروردين 1394
چه متن زیبا و جالبی نوشته اند انسی خانوم، دستشان درد نکند . مفهوم بسیار با احساسی دارد

shakiba
ساعت13:35---5 فروردين 1394
نوروزت سرشار از سلامتی عزیز مهربانم

انسی
ساعت11:59---5 فروردين 1394
خوبِ من! حیف است حال خوبمان را بد کنیم
راه رود جاری احساسمان را سد کنیم
عشق، در هر حالتی خوب است؛
خوبِ خوبِ خوب
پس نباید با "اگر" یا "شاید" آن را بد کنیم
دل به دریا می‌زنم من... دل به دریا می‌زنی؟
تا توکّل بر هر آنچه پیش می‌آید کنیم
جای حسرت خوردن و ماندن، بیا راهی شویم
پایمان را نذر راه و قسمتِ مقصد کنیم
می‌توانی، می‌توانم، می‌شود؛ نه! شک نکن
باورم کن تا "نباید" را "فقط باید" کنیم
زندگی جاریست؛ بسم الله... از آغاز راه ...
نقطه‌های مشترک را می‌شود ممتد کنیم
آخرش روزی بهار خنده‌هامان می‌رسد
پس بیا با عشق، فصل بغضمان را رد کنیم
3پاس... متن بسیار زیبایی بود... روزگارت پر از شادی...........


هانیه
ساعت1:32---4 فروردين 1394
نوروز مبارک

asma
ساعت23:15---29 اسفند 1393
عید شما هم پیشاپیش مبارک انشالله که سالی به دور از مریضی داشته باشی و سلامتی ارمغانت باشد از سوی خداوند یاس عزیزم

asma
ساعت23:15---29 اسفند 1393
روحش شاد و قرین رحمت الهی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 29 / 12 / 1393برچسب:نوروز94,,,, ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 1817
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك