خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 

روستای ییلاقی دهبار از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد در فاصله 14کیلومتری طرقبه قرار دارد که برای رسیدن به آن، ابتدا باید از طرقبه به سمت جاغرق رفت و از اولین سه راهی به سمت چپ و روستای طرقدر، تغییر مسیر داد. در انتهای این روستا پس از رسیدن به دوراهی روستاهای دهبار و کلاته آهن از سمت راست پس از طی جاده ای آسفالته و کوهستانی در دل کوه‌های بینالود به روستای بسیار زیبای دهبار می‌رسیم. طبیعت بکر روستا می‌تواند مکانی جذاب برای دوستان کوهنورد و دوستدار طبیعت فراهم آورد....

totalgifs.com flores gif gif mae_florzinha.giftotalgifs.com flores gif gif mae_florzinha.giftotalgifs.com flores gif gif mae_florzinha.giftotalgifs.com flores gif gif mae_florzinha.giftotalgifs.com flores gif gif mae_florzinha.giftotalgifs.com flores gif gif mae_florzinha.giftotalgifs.com flores gif gif mae_florzinha.giftotalgifs.com flores gif gif mae_florzinha.gif 



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت21:35---19 اسفند 1393
راستش من چندباری که به مشهد رفتم تا طرقبه ش خودمو رسوندم اما اینجا رو خبر نداشتم انشاءالله باشه واسه دفعه دیگه که حتما برم البته فکر کنم یا باید توی فصل پاییز باشه یا بهار که طبیعش حتما زیباتره

احمد
ساعت21:33---19 اسفند 1393
چقدر این روستا زیباس واقعا در دل دره است امیدوارم که کوهنوردان عزیز و دوستداران طبیعت به فکر تمیز نگهداشتن طبیعت هم باشند که حتما هستند

hosein
ساعت18:07---14 اسفند 1393
بسیار زیبا و دلنشنند این تصاویر به شرط اینکه انسانها آن را آلوده نکنند....

shakiba
ساعت20:23---12 اسفند 1393
آمین به حرفای هانیه جوووون

هانیه
ساعت17:03---11 اسفند 1393
البته امیدوارم طبیعت زیبای کشورمون از گزند الودگیهای ناشی از حضور برخی افراد هم دور بماند
دور بادا واقعا


هانیه
ساعت16:59---11 اسفند 1393
واقعا گاهی زندگی توی روستا رو دلم میخواد..به دور از مردم تکراری و شلوغیهای شهر
زندگی به سادگی طبیعت
قشنگ بود تصاویر...سفر ذهنی کردم


asma
ساعت22:18---10 اسفند 1393
بسیار زیبا بودطبیعت پاییزی
انشالله از طبیعت بهارشم تصویر بگذارید بعدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 9 / 12 / 1393برچسب:روستای دهبار طرقبه,, ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 1818
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك