خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت10:55---7 بهمن 1393
سلااااااااااااام خاله
خدا قوت
چند روز دیگه مونده تا یکم خلاص شم از درس!!
بزودی میام


shakiba
ساعت14:42---6 بهمن 1393


نازنین
ساعت13:52---5 بهمن 1393


hosein
ساعت15:02---3 بهمن 1393
من هم دوستدار محمد هستم پیامبر مهربانیها@} ;-@} ;-

asma
ساعت22:38---2 بهمن 1393
I love you Mohammad

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 2 / 11 / 1393برچسب:دوستدار محمد(ص), ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 1745
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك