خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 پشت کاجستان، برف

برف، یک دسته کلاغ

جاده یعنی غربت

باد، آواز، مسافر و کمی میل به خواب

شاخ پیچک و رسیدن و حیاط

من و دلتنگ و این شیشه خیس

می نویسم و فضا... می نویسم و دو دیوار و چندین گنجشک

یک نفر دلتنگ است

یک نفر می بافد

یک نفر می شمرد

یک نفر می خواند

زندگی یعنی: یک سار پرید...

از چه دلتنگ شدی؟

دلخوشی‌ها کم نیست! مثلا این خورشید،

کودک پس فردا،

کفتر آن هفته

یک نفر دیشب مرد

و هنوز، نان گندم خوب است.

و هنوز، آب می ریزد پایین، اسب‌ها می‌نوشند.

قطره ها در جریان

برف بر دوش سکوت

و زمان روی ستون فقرات گل یاس

عکس ها و تصاویر متحرک آدم برفی های زیباعکس ها و تصاویر متحرک آدم برفی های زیباعکس ها و تصاویر متحرک آدم برفی های زیباعکس ها و تصاویر متحرک آدم برفی های زیباعکس ها و تصاویر متحرک آدم برفی های زیبا



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت14:46---13 دی 1393
سلامممممممممم
خاله
نیومدین وب من


نازنین
ساعت23:18---10 دی 1393
Happy Chirismas@}; -

hosein
ساعت22:54---7 دی 1393


asma
ساعت18:50---5 دی 1393
بسیار زیبا سروده اند سهراب عزیز. و شما هم به موقع گذاشته اید.... سردم شد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 4 / 10 / 1393برچسب:پشت کاجستان سهراب سپهری, ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 1739
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك