خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 

امسال یلـــدای من همین است.........

ســهم تو....

سهــم من....

ســهم همگی‌مان.....

آرزوهایتان چون سرخــی زیبای همیــن هندوانه.....



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت23:05---3 دی 1393
من هم برای شما همین آرزو رو دارم بفرمایید یک برش هندوووونه

hosein
ساعت20:28---1 دی 1393


asma
ساعت10:35---1 دی 1393
با آرزوی بهترینها برای شما یاسی جونم. میبوسمت عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 30 / 9 / 1393برچسب:یلدای امسال,,,, ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 1659
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك