خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

  

باتوجّه به این که امسال شب یلدا همزمان با مراسم سوگواری شده بود بسیاری از هموطنان تصمیم گرفتند که مراسم این شب را در شب جمعه همین هفته یعنی مقارن با تولد حضرت عیسی مسیح(ع) برگزار نمایند.

در صورت تمایل روی لینک زیر، کلیک نمایید تا دستور ابداعی‌ام برای کیک باقلوای آجیلی را در آخر هفته آماده کنید و دور هم نوش جان نمایید...

yasafarin.loxblog.com/post/225/%DA%A9%DB%8C%DA%A9%20%D8%

A8%D8%A7%D9%82%D9%84%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%A2%D8%AC%

DB%8C%D9%84%DB%8C%20%D8%B4%D8%A8%20%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7.htm

عکس ها و تصاویر متحرک آدم برفی های زیبا



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت23:21---10 دی 1393
این بوسه ها رو واستون فرستادم تا بدونید کیکم خیلی خیلی خیلی و بازم خیلی خوووووووووووووووووووووووووب شد آفرین به خودم و آفرین به شما واسه این دستور عالی ابداعی و اینکه بسیار دقیق بود. من هم دقیقا همون روشهایی که توصیه کرده بودید انجام دادم و این شد که یک کیک آبرومند درست شد خیلی خوشحالم که همچین کیک خوشمزه و پرآجیل درست کردم و دیدم که مورد توجه خیلیا توی جمع قرار گرفت. راستی از این که دیر خبر دادم ببخشید کمی گرفتار بودم.
بازم ممنون


asma
ساعت18:49---5 دی 1393
یاسی جونم من که درست کردم کیکو اما نمیدونم از شما کیکتون چه مزه ای داشته مال من که خیلی خوشمزه بود طوریکه باید دفعه دیگه دو تا درست کنم چون همه از هم کش میرفتن دیگه خیلی از خودم تعریف نکنم اما واقعا دستور خوبی بود . ممنونم.
راستی اما تزیینی کیک شما خیلی خیلی بهتر از کیک من هستش. راستش من کمی مغز، کم آوردم...!!


نازنین
ساعت23:03---3 دی 1393
با این تعریفی که اسما خانوم کردن دیگه لازم شد یه بارم که شده دستور جدیدی ازکیکو امتحان کنم. حتما موادشو میخرم و فردا درستش میکنم امیدوارم خوب بشه. ممنون از شما واسه گذاشتن این دستور ابداعی!!! کیکم خوب شد بهتون خبر میدم اما اگه هیچی نگفتم خودتون بدونید که دیگه چه کار کردم!!

hosein
ساعت20:30---1 دی 1393
من که باید آماده شو بخرم اما هر کی درست کردش، واقعا نوش جونش

asma
ساعت10:26---1 دی 1393
من که رفتم موادشو بخرم. چه خوب شد که این دستور خوبی که داری بازم واسمون یادآوری کردی. بسیار خوشمزه میشه. ممنونم یاس عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 3 / 10 / 1393برچسب:دستور کیک باقلوای آجیلی کریسمس,,,, ] [ ] [ Yas ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 1584
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك