خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 

love(shabhayetanhayi.ir) (9)love(shabhayetanhayi.ir) (9)love(shabhayetanhayi.ir) (9)love(shabhayetanhayi.ir) (9)love(shabhayetanhayi.ir) (9)love(shabhayetanhayi.ir) (9)

 



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت23:09---3 دی 1393
واقعا عالی. موفق باشید

asma
ساعت18:48---24 آذر 1393
از پاسخهای شما متشکرم. موفق باشید

hosein
ساعت14:02---21 آذر 1393
به هر حال باز هم منتظر سفرها و گزارشهایتان هستم

hosein
ساعت14:01---21 آذر 1393
ببخشید در پاسخ به پرسش خانم شکیبا، فکر می کنم که عکس مورد نظر از بالای یک بلندی گرفته شده که اینگونه مشرف بر منظره است. البته مطمئن نیستم اما فکر میکنم همین طور باشه

hosein
ساعت13:59---21 آذر 1393
بسیار زیبا. موفق باشید مانند همیشه و راهتان ماندگار

شکیبا
ساعت21:26---20 آذر 1393
به به چه خبره اینجا؟؟ من دیر رسیدم انگاری... پوستر زیبایی شده با عکسای زیباتر. فقط یه سوال؟؟ یکی از عکسا انگار، هوایی گرفته شده؟؟!! چطور اینکارو کردید؟؟ اگه اشتباه نکنم اون پایینی که نوشته ریاب

هانیه
ساعت13:20---20 آذر 1393
ما رو یه سفر بردن کرمانشاه از بس من عکس گرفتم از در و دیوار و تخته و کوه و گل و گیاه و....... کلافه کردم همه رو!!!
ولی عکسای خوبی شد ...اوووه به اندازه سنم کرمانشاه رفتم ولی سفر با دانشگاه یه چیز دیگه بود


asma
ساعت13:13---20 آذر 1393
حالا کدوم یکی خودتونیند؟؟ یا اینکه این دفعه هم عکسهای مربوطه رو گرفتید؟؟!! به هر حال کار خوبی میکنید که دیگران رو هم شریک سفرها و گزارشهای اون قرار میدید.. ممنون از شما
بازهم بگردید در یکی از نشستگان!!! این هم شد یک واژه جدید...
البته این بارهم بجز عکس دسته جمعی، عکاس بقیه تصاویر خودم هستم...
و من هم ممنون از همراهی شما عزیزان


asma
ساعت13:10---20 آذر 1393
هوراااااااااااااا چه پوستر خوشملی شده به به کیف کردم یه این میگن یه روحیه عالی... دست تموم کسایی که کمک کردن به این بازدید درد نکنه منم به قول هانیه جووون میخوام یکی از اینااااااااااااااااا خب چرا دانشگاه ما از این کارااااااااانکرد و نمیکنه راستی اسم هماهنگ کننده تون کیه؟؟؟؟؟؟؟؟ مابیایم ببریمش بلکه فرجی بشه
ممنون از شما... در ضمن هماهنگ کننده محترم هم در بین یکی از بزرگواران ایستاده و یکی از عزیزان نشسته است... چه راهنمایی خوبی داشتم... نیست؟؟!!


هانیه
ساعت13:00---20 آذر 1393


هانیه
ساعت12:51---20 آذر 1393
اره بستم کلیکو

از بس از بعضی دلنوشته های خودم کپی کردن اینور اونور مجبور شدم اینکارو کنم..... منم دیگه زیاد دست نوشته خودم نمیذارم امنیت ندارشت از دست این سارقین ادبی!
درست... خب اینم یه راهه واسه این بی ادبیاتها!!!


هانیه
ساعت12:39---20 آذر 1393
به به پوسترشم درومد!!ماشالا به فعالین دانشگاه
آقا منم یکی میخوامیادگاری
ممنون.. اما اگه میگفتی خانم، شاید میشد یه کاری کرد...


هانیه
ساعت12:35---20 آذر 1393

ممنون !!
موافقم!!

بلاخره بعد از مدتها من اومدم نت و یه همراه اینجا بود...خدا رو شکر
از بس اومدم و دیر اومدم و کسی رو ندیدم دیگه داشتم میرفتم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 1821
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك