خراســـــان شناخت

خراســـــان شناخت
ایرانی‌ام و ایرانی می‌مانم 
نويسنده

 و این هم پوستر تلفیقی بناها و طبیعت سرخس به همراه دانشجویان تاریخ و تمدّن و استادان محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، رهاوردی ماندگار از این سفر که به همّت سرکار خانم رضوی انجام پذیرفت و دیشب به دستم رسید...

____________________________________________



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت15:37---14 آبان 1393
منم دیگه میخوام سفر برم با این همه تعریف!! چه پوستری قشنگی با چه سلیقه خوبی چیده شده آفرین

یک مشهدی
ساعت19:52---9 آبان 1393
لطفا" آدرس مراکز مهم شله رم بنویسن!هم تو مشد هم اطرافا مث طرقبه شاندیز!!!
پس میبایست یه وبلاگ هم درباب شله و مراکز پخش اون باز کنم...!!! جناب یا خانم« یک مشهدی» که نظری هم با لهجه شیرین مشهدی گذاشته اید؛ حتما خود شما بهتر از من میدونین امکان نداره کسی توی این ایام، اطراف حرم بره و شله نخورده برگرده....


ایزدمهـــــــــر
ساعت13:03---9 آبان 1393
سلام واقعا وبلاگ مفید و زیبایی ست
مرسی...........
یادم باشه به شهرداری مشهد بگم
لوح تقدیر بهت بده


3پاسگزار لطف بیکران شما هستم اما نظرتان از حد من فراتر بود....


hosein
ساعت20:04---8 آبان 1393

جالب بودند بسیار زیاد پستهایی که برای سفر سرخس گذاشته اید، بسیار خوب بود چراکه هم تصویر داشت و هم این که با نثر لذت بخشی همراه شده بود گویی که خودم هم در سفر با این گروه بودم. من در سفرهای دانشجوییم فقط به کرمان مسافرتی داشتم که ان هم بسیار پرخاطره شد برای من و همکلاسی هایم اما هیچ کسی در وبلاگ یا سایتی مطالب سفرمان را به نمایش نگذاشت و فقط در عکسهایمان دنبال آن خاطره ها می گردیم.
به هر حال سبک خوبی ست که دیگران را هم به اشتراک بگذارید در سفرهای تاریخی و هم زیارتی فرقی نمیکند مهم اینه که با چند جای مملکتمون بیشتر و بهتر آشنا بشیم، همیــــــــــــــــن بازم ممنونم از این حسن ذوق شما استاد بزرگوار که وقت بسیار زیادی برای این مهم گذاشته اید. دست مریزاااد نسبت به دانشجویان هم فعال تر بودید ظاهرا البته بجز دانشجوی فعال و صبوری که معرفی کرده بودید . فقط نگفتید شما کدام یکی هستید در تصویر؟؟؟!! مهم نیست مهم اینه که نثر روانتون منو با یکی از مناطق ایران زمین آشنا کرد. موفق باشید

با تشکر از لطف بسیار زیاد شما. شرمنده ساختید مرا. خوشحالم که توانستم دست کم یک نفر را راضی نمایم .

در مورد تصویر خودم هم باید بدانید که چون خودم عکاس این تصاویر بودم پس ناچار پشت دوربین قرار داشتم و ....!!!

در مورد دانشجویان هم که گفته بودید باید باز هم اشاره کنم این هماهنگیهای اداری- دانشگاهی وقت زیادی از یک فرد میگیرد؛ پس یک دانشجوی دونده می خواهد که صبور هم باشد و آن یکی هم شد: سرکار خانم صبوری که بازهم در همین جا از پیگیریهای ایشان در مورد سفر اخیر و سفرهای بعدی که حتما درراه است؛ تشکر نمایم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

بی‌شک؛ سفری خواهم داشت که به اندازه عمر خستگی از تن کوفته من باز کند.... پیش از آن امّا؛ باید گله‌های نهانی از مردمم باز کنم... گمان رفتن دارم... نه به دیاری دگر بل به بام ملکوت تا که شاید پس از آن دل بشری از قِبَلم، تار نگردد... آری، نیـــک می‌دانم؛ سفـــــــــری خواهم داشت... و من آماده راه...
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 1587
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

ابزار متحرك